Fra 18. til 20. september 2024 ble Vitafoods Asia, et globalt anerkjent arrangement, holdt i Queen Sirikit National Convention Center (QSNCC), Thailands fremste arrangementssted. NYO3, en ledende Omega-3-ekspert fra Norge, debuterte i Sørøst-Asia med mer enn 40 produkter etter sin første lansering på Vitafoods Europe i mai 2024. Merket viste frem sin utvikling fra å være verdens ledende merke innen krillolje til en norsk Omega-3-ekspert. Under arrangementet signerte NYO3 en strategisk samarbeidsavtale med en kjent forsyningskjedevirksomhet i Asia-Stillehavsregionen. De presenterte også sine beste nyeste produkter og FoU-prestasjoner til produsenter, leverandører og bransjeledere over hele verden, noe som skapte nye samarbeidsmuligheter.
Ifølge relevante data nådde salget av helseprodukter på e-handelsplattformer som Shopee og Lazada i Sørøst-Asia 11,342 milliarder RMB i 2023. Dette reflekterer en vekst på over 25 % sammenlignet med 2022. Med den økende etterspørselen etter ernærings- og helseprodukter har Sørøst-Asia blitt et raskt voksende og lukrativt marked, som tiltrekker seg fremragende bedrifter fra hele verden som søker nye muligheter. Som en del av sin globale ekspansjonsstrategi intensiverer også NYO3 sine anstrengelser for å styrke sin tilstedeværelse i denne regionen.
Fremgang for NYO3-merket: Kontinuerlig utvikling fra verdens ledende merke innen krillolje til norsk Omega-3-ekspert
Thailand, ofte omtalt som «Asias helsecenter,» har sett Omega-3-produkter ta 22 % av markedet for helseprodukter. Dette har gjort dem til en av de raskest voksende helseproduktene fra 2022 til 2024, noe som ytterligere fremhever den raske globale ekspansjonen av Omega-3-markedet. Å forstå forbrukernes etterspørsel er nøkkelen til å komme inn på nye markeder. På dette arrangementet gjorde NYO3 en slående debut med en spesiell stand, der de presenterte seg som «norsk Omega-3-ekspert.» Ved å introdusere innovativ Omega-3-ernæring som krillolje til det uutnyttede lokale markedet, tar NYO3 sikte på å lede markedsskiftet mot oppgraderte og forbedrede Omega-3-produkter.
Utvikling av NYO3-produkter: Et fullt spekter av Omega-3-produkter med antarktisk krillolje som kjerne for å lede industrioppgraderingen
For å fremheve de ernæringsmessige fordelene ved Omega-3, viste NYO3 frem sine nyeste FoU-prestasjoner i de eksklusive nye produktene. Blant høydepunktene var Royal Boost Antarctic Krill Oil (1 300 mg) Golden Amundsen Edition, som inneholder 73 % marine fosfolipider og gir forbrukerne høyere renhet i næringen. I tillegg ble det introdusert marine fosfolipid DHA (High Brain Power DHA), som gir et optimalt valg for hjernens helse med sin innovative blanding av tre hjerneforsterkende næringsstoffer og 2,4 ganger høyere absorpsjonsrate.
Med sin posisjon som en Omega-3-ekspert, bringer NYO3 de rene og effektive helseprinsippene fra Nord-Europa til Sørøst-Asia. I et marked der feilprosenten på Omega-3-produkter i Asia-Stillehavsregionen når opptil 40 %, har NYO3 opprettholdt 100 % høy kvalitetssertifisering i 4 år på rad, og rangerer først globalt både i salgsvolum og verdi online [6]. Merkets fulle spekter av krilloljeprodukter mottok Gold Quality Award fra Monde Selection, ofte referert til som “Nobelprisen i mat”, og ble det eneste krilloljemerket oppført i Nutrients’ årlige gjennomgang av Omega-3-produkter. Den 14. september delte NYO3s medisinske forskningssjef, Evandro Fei Fang, sammen med sitt team, sine nyeste vitenskapelige funn i VG, en av Norges største og mest populære aviser, og uttalte at “Omega-3-tilskudd effektivt kan forsinke aldring.” Under Vitafoods Asia-arrangementet uttrykte en representant for GOED, den autoritative foreningen innen Omega-3-industrien, takknemlighet til NYO3 og sa: “Takk til NYO3 for sitt bidrag innen Omega-3-feltet og for å øke globale forbrukeres oppfatning av Omega-3.” Nylig tildelte ORIVO, en internasjonalt anerkjent testorganisasjon, NYO3 et “100 % kvalifisert”-sertifikat, noe som gjør det til det eneste merket globalt som oppnår denne prestisjetunge gullstandarden.
NYO3s fremgang innen samarbeid: Fra Europa til Asia-Stillehavsregionen, utnytting av ressurser og styrker for å utvide den “norske vennekretsen”
Med opprinnelse i Norge og global ekspansjon, tok NYO3 et betydelig skritt på arrangementet ved å kontakte utmerkede partnere i Norge og verden over, inkludert Aker, Epax og GOED. Dette partnerskapet har som mål å styrke samarbeidet innen forskning og utvikling, slik at Omega-3-produkter effektivt kan leveres til forbrukere i Sørøst-Asia.
På dette arrangementet lanserte NYO3 sin første provenance noensinne på en internasjonal livestream. Den engasjerende og oppslukende opplevelsen fanget oppmerksomheten til råvareleverandører, kanaldistributører og til og med topp MCN-organisasjoner. Gjennom denne innovative tilnærmingen sikret NYO3 foreløpige samarbeidsavtaler med dusinvis av internasjonale kunder, og posisjonerte seg til å utnytte den “fremvoksende livestreaming-trenden” i Sørøst-Asia og drive et gjennombrudd i salget.
Siden implementeringen av sin globale strategiske plan har NYO3 akselerert sine markedsutvidelsesmål ved å bruke netthandel som en viktig vekstdriver og fysiske butikker som et stabilt fundament. På Vitafoods Asia fikk NYO3 verdifull innsikt i de nyeste trendene i Sørøst-Asia og globale markeder, og utnyttet denne kunnskapen til å styrke samarbeidsmuligheter. Med opprinnelse fra Norge fortsetter NYO3 å tilby forbrukere over hele verden mer varierte og høyere kvalitet Omega-3 helseprodukter.
Kilde: Euromonitor International (Shanghai) Co., Ltd.; beregning av salgsbeløpet (yuan) fra detaljhandelsutsalg i 2023; krillolje: kosttilskuddet som er produsert ved bruk av krillolje som hovedingrediens (unntatt råmaterialet krillolje); undersøkelse fullført i juni 2024.
- Małgorzata Kwiatkowska: Oppdretter av russisk sort terrier - september 21, 2024
- Avdukingen av NYO3 på Vitafoods Asia: Omega-3 for Sørøst-Asia - september 20, 2024
- Dongfeng debuterer med nye elbiler i Europa - september 18, 2024